czwartek, 1 listopada 2012

02.Everyone wants to know they're not alone


                     ♫ Gotta Be Somebody | Mood : Thoughtful | Motto :


   Oi minna, bitches.

   Na wstępie chciałabym  przeprosić za tak długie oczekiwanie na następna notkę. Muszę przyznać, że ostatnio dużo się działo. Akcja mojego wolontariatu, wycieczka do Warszawy itp.  Nie miałam czasu, więc nie będzie to duża i obszerna notka. Dzisiaj przeczytałam kolejny komentarz ( za wszystkie bardzo dziękuję) i pytano mnie tam o zamówienia. Pewnie, że można je składać w komentarzach. Nie obiecuję, że będą one zawsze realizowane, ale prośby wysłuchane będą. Załączam więc robione na świeżo 2 nagłówki i kilka avków. Mam nadzieję, że mimo małej ilości się nie rozczarujesz. Co do reszty notki to miałam zrobić z Hart of Dixie, ale miałam tego mało i dodam to co mam. 
I hope you like it. Teoretycznie powinna to być notka Halloween’owa, ale kto by się tam dat trzymał :D

  Czas na kazania. Dyskutowałyśmy wczoraj z koleżankami o moralności …znaczy, zaczęło się od tego, że wkurza mnie jak ludzie się wpychają do kolejki w szatni w szkole. Bo przecież to, że stoi tam kilka klas nie wystarczy, trzeba się przecież wepchnąć i utrudniać innym życie, a co .Nie mam o to do nikogo żalu i obrażać się nie będę za takie zachowanie, ale szczerze przyznaję, że mnie to denerwuje. Podsumowując, jestem z siebie dumna, bo mówię sobie, że może ktoś kiedyś zauważy jak staram się być dobrym człowiekiem.

  Co do przyjaciółek to mam nadzieję, że nie obrażą się  o wczorajsze gadanie i o notkę w której są opisane. Przyjaciół należy mieć. Są bardzo ważni i są jednymi z podpór w moim życiu. Mam być szczera ? Ludzie mogą myśleć, że jestem optymistką, lub że moje życie nie ma wad. Ale to tylko pozory. Każdy ma problemy z którymi trzeba się spierać każdego dnia. Cóż…Ja nie jestem „każdy” i staram się dobrze żyć i cieszyć się tym co mam. Może to nie spełnienie marzeń, ale to lepsze niż nic. Dlatego dziękuję wszystkim moim przyjaciołom (nawet tym z którymi nie mam już tak dobrego kontaktu) i wszystkim, którzy we mnie wierzą…
A co z wami ? Macie takich prawdziwych przyjaciół ? Kierujecie się moralnością w głupich codziennych sprawach jak przejście przez ulicę czy głupia kolejka szkolna? A może jesteście za szybkością i wygodą mimo wszystko?
Kto chce niech pisze w komentarzu. Można też oceniać grafikę :D A jeśli podoba ci się blog a nie chce ci się pisać komentarza…to czekaj na następną notkę.  






















7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za spełnienie mojej prośby ;) Grafika oczywiście bardzo mi się podoba i pozwoliłam sobie skraść z LOL i Niną Dobrev.

    Jeżeli chodzi o szatnię to ja zazwyczaj czekam przed wejściem aż inni skończą, chyba, że się śpieszę. To już zupełnie inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że ci się podoba :D I że notka została przeczytana :D Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. Notka przeczytana :> a nagłówek z Niną i jeden z Bilson oraz jeden av skradzione ;D Wszystkie świetne ! Ehh a co do szatni.. (do szkoły już nie chodzę) to szkoda gadać. Pamiętam jak wszyscy do tej szatni lecieli biegiem jakby tam leżało za darmo złoto xD normalny spokojny człowiek (jak ja:) by tam nie doszedł XD tak prawie samo czasami jest w autobusie jak staram się wysiąść a tu cała chmara ludzi pcha się na mnie zamiast te 5 sekund poczekać aż wyjdę -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię :D
      A co do autobusu to racja. Do mojej miejscowości jeździ 1 autobus , który przejeżdża przez przystanki gdzie wysiada dużo ludzi . Ale w centrum, choć ci ludzie mają po 5 autobusów to pchają się na chama...na prawdę ciężko jest się dopchać.
      ( Kurczę, nie spodziewałam się, ze taki przyziemny temat a będą na to odpowiedzi, które mn cieszą)

      Usuń
  3. Chodzi mi o nagłówek w tym stylu. http://www.tinypic.pl/1r8880v5i905 , http://joongielove12.deviantart.com/gallery/?offset=0#/d2xcbo9 (ale to tak tylko dla oka podaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz śliczne nagłówki,mogę spytać w jakim programie zdjęciowym ? :3 <3

    OdpowiedzUsuń