czwartek, 28 marca 2013

10. Happy B-Day to MEE < 333


Playlist : 

Princess Charming


Shakespeare


Ever Ever After




So Happy and….whatever.
   Dzisiaj mam urodziny i kapłam się , że to już 10 noteczka .  Więc jest co świętować.  Zacznijmy od tego co będzie dzisiaj . Myślę , ze omówimy problemy egzystencjalne , a do wysłuchania jest o wiele więcej piosenek , niż zwykle, potem dam do głosu dojść profesorce Toster, która napisała coś na tą specjalną okazję. Będzie Instrukcja i inny efekt niż mój pokaże wam właśnie toster.  Myślę , że skoro instrukcję napisała Baran , a zrozumiała Świnia , to inni tez zrozumieją . Będzie trochę ikon, sygnatur i nagłówków oczywiście. Goście specjalni to szablony wykonana przeze mnie (moje pierwsze , wiec krytykujcie co się da, żebym potem umiała lepiej ) i tekstury mojego autorstwa ( też można krytykować, bo są słabe…może jakieś rady ? ). So…Zaczynajmy!

   Kiedyś myślałam , że  16 lat to jakaś magiczna liczba… ah… do tego czasu postanowiłam sb , że schudnę , będę piękna , ładna i idealna. Jak się domyślacie nie jest tak jak sb wymarzyłam. Ale chyba jest nawet lepiej. Mam wspaniałą rodzinę , przyjaciół, kocham to co robię i robię  to co kocham.  Teraz próbuję tylko odnaleźć siebie w tym wielkim świecie. Jest to dość trudne, kiedy kultura masowa i globalizacja się rozwijają . Oryginalność zanika. A nawet jak jesteś oryginalny to nazwą to choroba, albo głupotą. Zaczynam się zastanawiać, czy ja ( jeżeli chodzi o grafikę) nie jestem jedną wielką  podróbką  Yassmine i Carllton … Myślę , że we wszystkie moje prace wkładam coś od siebie, ale może tak nie jest ? Wiem jedno . Drugiej WESOŁEJ ZAGRODY nikt nie wymyśli . J  A oto mój prezent od zagrody :




Fajny nie ? Też mnie powaliło ;D 


   Ostatnio działo się wiele rzeczy. Najpierw Billgun ( wiecie ten od Majewskiego) był u mn w wiosce naprzeciwko mojego domu ( ale czad). „Run, Forrest, RUN!” ( przyjaciele zrozumieją)
Wczoraj byłam w operze. Było super . Wracaliśmy ok 0:30 więc o godz. 00:00 rozpoczęło się „ 100 lat „ na cały autobus. Po chwili dostałam telefon i usłyszałam tylko „ 100 lat” z drugiego autobusu. To była najlepsza Autobusówka ever.  Kto by tam teraz domówki robił  ;)

Dzisiejszy stajl nagłówków jest taki , jak ja to kiedyś nazwałam „księżniczkowaty” . Więc i notka jest iście królewska.  Więc laski pamiętajcie. Jak będziecie szukać swojego księcia to wybierajcie dobrze
„ Bo co z tego , że krew błękitna jak do mózgu nie dociera !”

A teraz kilka słów od Tosterka i już damy wam się cieszyć darami :D

Tak, udzielam się tutaj właściwie po raz pierwszy  i to cudem. Wybaczcie, ale szkoła, bierzmowanie  (mogę dostać już odznakę Pełnoprawnego Mohera!) i brak chęci przez to wszystko do tworzenia czegokolwiek przeszkadza mi w tym. Niedługo to wszystko się skończy, soł będę tu na pewno zaglądać częściej. O wiele częściej.
 No ale, ja se tak nawijam, a tu nie o mnie chodzi. Wiem, że już świętowały to 2 autobusy na wycieczce w środku nocy, wiem, że napisałam na fejsbóku, ale do 3 razy sztuka – 100 lat, 100 lat, niech żyje, żyje nam! A kto? Baran oczywiście! 28 marca 1997 przyszłaś na świat i do dzisiaj wkurzasz wszystkich swoją zajebistością. Dzisiaj już będzie 16 rok. Tak zwana słodka liczba. Ten rok będzie szczególny. Może nawet odstąpię Ci Gaskarth’a <3
A więc życzę Ci:
- Naucz się w końcu grać na tej gitarze
- Na keyboardzie też
- No i ukulele…
- Nie zapominając o flecie
- Kolejne pieski
- Bilety na ATL (Wiem, że chcesz. Ale mnie też zabierz, nie?)
- 5 z matmy (Ahahaha, wiem, suchar. Ale życzyć mogę.)
- No i co sobie tam jeszcze dopowiesz.

 A skoro już bawimy się w słodzenie, to poszłam na hardcore’a i zaszalałam! Walnęłam Ci fajny napis na naszym ulubionym kawaii zdjęciu! ^^

A teraz czas na graficzną zabawę !

Ikony : 













Nagłówki : 









Sygnatury 



Koloryzacje :



Stocki : 

Tekstury : 

Instrukcja : 


Materiały  TUTAJ
Inny efekt :


Szablony Wolne : 
Nagłówek : TUTAJ
Szablon : TUTAJ 

Nagłówek : TUTAJ
Szablon : TUTAJ 

Zamówienia : 
dla Patrycjii 


Wiem, ze chciałaś inaczej , ale zrobiłam szablon. Jak chcesz możesz wziąć sam nagłówek , albo wcale .  Napisz co o tym myślisz . 
Nagłówek : TUTAJ
Szablon : TUTAJ


Tu tyle na dzisiaj. Wiem , ze mało , ale co poradzić. Więcej czasu nie było .  Przepraszam , że notka jest tak późno. Ale składajcie spóźnione życzenia urodzinowe. Nawet spóźnione o miesiąc :D 






25 komentarzy:

  1. Haha super rysunek :D A te nagłówki... ahh przecudne ! :) 3,4,5,6 nag. najbardziej mi się podobają :) Ikony, szablony, sygnatury super ! :> Muszę zacząć oglądać ten "Once Upon a Time" :D Podobno bardzo fajny serial i ostatnio to dużo znajomych go zachwala ;)Mój szablonik cud miód i orzeszki ! <3 Dziękuję ci bardzo za wykonanie i to jeszcze tak ślicznie :* <3 Choć jak byś mogła to prosiłabym cię o większy rozmiar 1100x2400 lub 1000x2000 tez może być :) i kolor tła ^^ i też kolor tła do kopciucha :D Jasne że jeszcze zakosiłam oprócz tych dwóch szablonów nagłówek z Jamie Chung ;d Kończąc jeszcze raz składam Ci Wszystkiego Najlepszego, dobrych ocen w szkole i co byś sobie zażyczyła ;* Oraz żebyś szybko schudła (choć pewnie chudsza ode mnie jesteś;p) :D Buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i pochwały :D Bardzo się cieszę, że notka została odebrana pozytywnie, bo bałam się , że jest tego za mało :D
      Kolor tła do dramy to : #798766
      Postaram się robić na przyszłość większe szablony . Zwłaszcza , że mam zamiar wrócić do Down's :D
      Once upon a time to na prawdę świetny serial. Fajny pomysł i super wykonanie sprawia , ze na prawdę chcę wierzyć, że Storybrooke istnieje ;D Trzymaj się < 333

      Usuń
  2. Za mało !? Sporo tej grafiki zrobiłaś ;D Nom. Bo ten jest troszkę za mały pyś ;d Ty jeszcze mnie zachęcasz do obejrzenia tego serialu. Hmm chyba zaraz poszukam odcinka i napisów i obejrzę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłaś mnie nie poinformować o tej notce?! Czekałam na nią już od tak dawna. Grafika beautiful (pewnie źle napisałam, bo ja z angielskim nie mam nic wspólnego). Iconki i ... Eh. Nie mogę się wysłowić. Pobieram oczywiście teksturki i stocki.

    Ja uważam, że nie jesteś podróbką Yass albo Carlton. Ja w każdej twojej pracy widzę coś, co dajesz od siebie. Prędzej to siebie nazwałabym taką podróbką. Mimo iż się staram, to one jednak są takimi... iconami graficznymi. A teksturki np. Yass są takie charakterystyczne.
    Więc :" Nie jesteś jej podróbką!!!". :)

    Pozdrawiam skarba i życzę Wesołych Świąt Wielkiejnocy no i oczywiście szczęśliwych urodzin staruszko. ;)
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję < 333 Dobra załapałam , nie jestem podróbką :D Pozdrawiam również i Wesołych Świąt < 3333

      Usuń
    2. Dziękuję Skarbie. ♥ To dobrze, że załapałaś i wbij to sobie do główki. ;P

      Usuń
    3. Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

      Usuń
  4. Świetne ikony i nagłówki, na pewno wykorzystam tutorial. :) Pozdrawiam, callmyname34.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję , że będziesz zagladać tu częściej < 333

      Usuń
  5. ah.. nie wierzę! w końcu znalazłam kogoś kto zrobił/a prace z Once Upon A Time! i to jeszcze z Belle i Snow <3 wspaniale i w ogóle :D fajnie by było gdyby było więcej :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam OUAT ! Moimi ulubionymi postaciami są Belle , Snow, Henry i Emma :D Zakładam , że prace z tego serialu jeszcze będą się pojawiać < 333

      Usuń
    2. To fajnie jak będą się prace z OUAT pojawiać. Jak na razie to tylko czas pozwolił mi obejrzeć 3 odc. tego serialu ale z pierwszego odc. już go polubiłam. Bardzo podobają mi się sceny z tej "krainy" Snow White :D Ale bardzo dobrze że się dzieje w tym bajkowym świecie jak i w tym prawdziwym życiu. Nawet polubiłam Królową :D Co dziwne bo nie lubię złych bohaterów. Ale ta jest wyjątkiem ^^

      Usuń
  6. Superowy blog jestem pod wrażeniem oryginalnego stylu :) Pomysłowości również, bo przecież bez kreatywności dalej tkwilibyśmy w jaskiniach :D
    Vampire Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Cię Kochanie moje, aaaaa! Dzięki :*

    Niech Ci służą moje dodatki, niedługo znów ich przybędzie! A notka może już nawet jutro. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze mega spóźnione życzenia urodzinowe składam <3 W ogóle strasznie się cieszę z tego, jak rozwijasz się ze swoją grafiką. Każda kolejna praca jest coraz lepsza. ^^ Najbardziej z całej notki podoba mi się ten ostatni szablon. Jest świetny i jeszcze ta kolorystyka! Mam nadzieję, że nie będę długo musiała czekać na następną notkę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg. Nawet nie wiesz jak sie ciesze , że dostaje jeszcze komentarze :D Super, że ci się podoba. Dziękuje za życzenia . Szablony mi chyba nie wychodzą, ale co z tego , trzeba trenować, zeby być w czymś dobrym :) Tez mam nadzieje , ze niedługo uda mi sie zrobić notkę, ale na razie musze sie skupić przez najbliższe 2 tygodnie na nauce :D

      Usuń
  9. O, to powodzenia życzę, w związku z testami. :) Tak sobie jeszcze raz przejrzałam ten post i zaraz chyba pobawię się tą instrukcją na nagłówek, możliwe że już o tym pisałam, ale nie było czasu jak dotychczas, a dzisiaj go trochę mam i zamierzam pobawić się w photoshopie, może w końcu go w miarę ogarnę i zacznę używać. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten nagłowek do którego zrobiłas tutorial jest świetny!!
    _____
    Zapraszam do mini konkursu graficznego! Więcej info: blondiee-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś była ciekawa, u mnie w poście efekt jednej z Twoich instrukcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, ale to wszystko jest śliczne! Po prostu się zakochałam ♥ Ta grafika z Momsen, Swift i Benson cuda ♥

    A mam takie pytanie: Czy byłaby możliwość abyś mogła zrobić jakąś grafiką z Lily Collins ze zdjęciam z The Mortal Instruments: City of Bones?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu tak pusto?? Prosimy o dodanie nowej notki. ^^

    I błagam cię wyłącz tą weryfikację obrazkową, bo kurcze wkurza to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze jakie swietne dodatki ? mialam za dlugo przerwe w ty mwszystkim i wypadla mz obiegu. Oczy mi sie swieca*.* naglowki sa najlepsze ze wszystkiego, uwielbiam je :D A no wlasnie, dodaj w koncu jakis nowy post z nowymi perelkami! :D
    p.s. usunelam stary blog i zaczynam od nowa, jak chcesz to wpadnij ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Cicho, głucho... ;D My wierni odwiedzający twojego bloga czekamy na nową notkę ;D
    Buziaczki i pozdrowienia;* <3

    OdpowiedzUsuń