sobota, 9 lutego 2013

07.So can we change? Or is this surrender?

                                        ♫ October Trees | Mood : Zajebisty | Motto :  




Hejka Ludki
Z napisaniem tej notki zbieram się od zeszłego piątku, gdy pojechałyśmy  z Tostem na wolontariat i nie mogłyśmy się dostać, więc musiałyśmy wrócić do domu L Ale niestety nie miałam pomysłu co zrobić w notce ;p  W szkole za to jak zawsze działo się masę zajebistych rzeczy np. takich jak odkrycie , że Tost jest nerdem. Ja zawsze chciałam być nerdem (kujonem, nudziarzem) …ale jestem za głupia pfff…. 





W czwartek byłam u fryzjera i jak zawsze mama postanowiła dać rozkazy by mn obciąć tak jak ona chce . Ja od 4 lat zapuszczam włosy a gdy idę podciąć grzywkę wracam z 2 kg włosów mniej. Nie wiem z  jaką szybkością rosną włosy , ale jakim cudem włosów nie mam dłuższych niż do ramion , mimo to , że za każdym razem fryzjerka podcina tylko końcówki ? No ale to już nie ważne ... moja mama i fryzjerka są w spisku i nic na to nie poradzę. Tak czy siak wyglądam TAK.  Na szczęście mam przyjaciół i rodzinę którzy reagują tak  jak na animacji powyżej.  Końcowo muszę przyznać, że muszę być na prawdę szczęśliwa skoro włosy to na razie mój największy problem. Jestem za to wdzięczna :D (Mam też wysoka samoocenę więc często zachowuję się jak Max na animacji poniżej ) 




A teraz czas na część graficzną. Dużo ludków robi teraz instrukcje więc postanowiłam wam pokazać efekty tych instrukcji : angryahri , breatherain , Capture the sky  - dziękuję za nie :D





                                                     

Instrukcje mogą pomóc się rozwiną o ile dodasz do niej coś swojego :D
W następnej notce chciałabym umieścić instrukcję na taki nagłówek : 
Co wy na to ?

PS
Podoba mi się mój nowy szablon. Jaram się nim strasznie < 333


13 komentarzy:

  1. Koniecznie dodaj ten tutorial, bo praca jest nieziemska *.*

    Te z tutoriali też, choć w pierwszym i trzecim trochę niewyraźny ten napis.

    Ja bym nie pozwoliła, żeby mnie obcinali inaczej niż chcę;p Broń włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Też uważam, ze tutorial byłby fajny :D No fakt nie wszystkie napisy w pracach mi wyszły. Ale tak to jest ,że nigdy mi napisy nie wychodzą ;> No i chcę bronić włosów , ale mam wrażenie , ze jak ide do fryzjera to jest taka łapanka, żeby mi obciac jak najwięcej bo nastepnym razem przyjdę za pół roku, a prawda jest taka , ze jaby mniej mn pani obcinała to bym przychodziła częściej .

      Usuń
  2. Tak jak koleżanka powyżej nie daj się obciąć tak jak chce mama ;) A co do nagłówków to świetne są a 1,2 i 4 to cudeńka :> Normalnie napatrzeć się na nie nie mogę i pewnie któryś zwędzę ^^ A szablon główny piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pochwały . - fakt jaram się szablonem, to mój pierwszy szablon kiedy użyłam CSS'a . Może nie jest jakiś BÓG wie jaki , ale mój :D A ze ścinaniem się jakoś z mamą dogadam, tak tylko dramatyzuję , zeby się troche podbuntować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest śliczny. Ładnie się zmieniło tu. :)

    Jeśli chodzi o twój problem z fryzjerką, to nie wiem jak Ci pomóc. To jak szybko włosy odrastają zależy do fryzjera. Ponoć to zależy do tego jak obcinają itd. Ja mam taką fryzjerkę, co po wizycie u niej szybko odrastają. I chwała jej za to. :) Gdyby twoim problemem było to, że twoja mama nie pozwala Ci włosów obciąć to miałam bym coś na to, ale żeby nie obcinała... Nie wiem. Moja na szczęście pozwala mi podejmować decyzje jeśli chodzi o fryzury.
    Czekałam na tę notkę długo i w końcu jest!!
    Nagłówki są śliczne. :)
    Zwłaszcza ten na dole, więc już proszę mi tu tutorial robić. :D

    Serdecznie pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutka już prawie skończyłam. I myślę co by tu jeszcze dodać do następnej notki. ;/ Nie mam pomysłów ;p Moja mama jest fajne, dogadam się z nią, zawsze sie dogadujemy, to nie taka tragedia ;p

      Usuń
    2. To dobrze. ;) Możesz dać jakieś sygnaturki. ;) I stocki jak Ci się chce. ;D Ja chyba spróbuję zrobić teksturki, może też zrobisz. ;D

      Usuń
    3. Ja nie umiem robić tekstur , wgl nie wiem jak sie za to zabrać ;p Ale tb życzę powodzenia :D

      Usuń
  5. Moja mama nigdy nie miała nic do gadania w spawie moich włosów, no może na początku mojego życia, i całe szczęście. Ja zawsze jak wychodzę od fryzjera, też mam hełm na głowie, więc idę do łazienki i układam sobie włosy po swojemu. Nagłówki są śliczne. Świetnie poradziłaś sobie z instrukcją!

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Lubię się bawić instrukcjami . Dużo ich czytałam i nawet ogladałam po angielsku na yt. Lubię uczyć się nowych rzeczy :D

      Usuń
  6. A rozmawiałaś o tym z mamą? Ja to niechętnie chodzę do fryzjera odkąd fryzjerka ścieła mi włosy.. ehh - zdecydowanie krócej niż chciałam. Chodziłam cała wściekła.. Znam te ich " tak tak końcówki" po czym nie masz połowy włosów. Huh -.-' Pierwszy nagłówek spodobał mi się naajbardziej <3 O tak tak ja chcę instrukcję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozmawiałam i strasznie się wściekałam. U mn w domu jest tak , ze komunikacja jest bardzo ważna ...no więc mała kłótnia była :D

      Usuń
  7. zostałaś nominowana na black-reaven. ;)
    przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń