środa, 6 marca 2013

09.I didn't have to make the ones I love feel so alone...

 ♫ Heaven | Mood : pretty awesome  | Motto :  

Well Hello,Guys < 333
So...Dzisiaj tylko ważne sprawy organizacyjne, ponieważ na następną notkę będzie trochę czekania. Jak niektórzy czytelnicy wiedzą , moje urodziny są 28 marca. Ostatnio zauważyłam , że jest coraz więcej imprez graficznych i chciałabym w tym spróbować swoich sił. Większość ma do tego ważne okoliczności takie jak 50,100,150 notka czy urodziny bloga. Ja niestety jestem początkującą blogowiczką, więc w ramach mojego samouwielbienia zrobię imprezę graficzną w moje urodziny ( trzymajcie kciuki , aby wszystko wyszło pomyślnie). Mam nadzieję, ze podoba wam się ten pomysł i pomożecie mi np. poprzez napisanie mi co byście chcieli aby się tam znalazło. Liczę na wielkie grono moich "fanów" ( Całe 5 osób - wii ;D) 



I tym miłym akcentem zaczynamy omawiać 2 sprawę. Patrycja pisała do mnie komentarze , na które nie odpisałam. Nie martw się , po prostu chciałam odpowiedzieć w notce. Pytałaś się o zamówienia ...*dramatyczna cisza* Tak , pewnie , ze można zamawiać rzeczy na portal poszkole.pl - szablony i nagłówki. Na razie nie spodziewałam się, ze ktoś będzie chciał je u mnie zamawiać. Jakaś super obcykana w tym nie jestem , ale szablony na blogspota też mogę się postarać zrobić ( oczywiście jest pełno lepszych szabloniar, ja nie jestem wcale wyspecjalizowana). Na ten moment można zamawiać co się chce. Można też proponować notki z jakimiś serialami, filmami czy gwiazdami. Bardzo proszę i czekam, na to co wy o tym sądzicie :D 

A więc, Patrycjo :D Zamówienie zostanie wykonane, ale dopiero na następną notkę, wiec czekaj cierpliwie. < 33


Ostatnio odkryłam , że nie dość, że jestem baranem ( kind of thing with friends) to jeszcze jestem forever alone. Buuu... Ale co tam , według teorii pani od religii ludzie mnie lubią bo moja mama jak była ze mną w ciąży to słuchała popu :D  Ale jestem w stanie to przyjąć. 
A teraz kochani żegnamy się częścią graficzną ( przepraszam , że tak mało.).







11 komentarzy:

  1. O nowa notka już ! :D Haha spoko ;) Doczekam się xD Co do imprezy graficznej to mi się podoba :D Ale z pomysłami to u mnie krucho jak na tą chwilę ;D Bańka pusta xD Ale na pierwszą myśl przyszedł mi do głowy serial "Buffy - postrach wampirów" z S.M. Gellar <3 Kultowy serial xD Myślę że chyba znajdą się tu osoby które ten serial oglądały ;) Hmm może Joker z "Mrocznego rycerza" w tej pięknej roli wcielił się znany dobrze Heath Ledger <3 "Mirror Mirror" Z Lily Collins (ślicznie tam według mnie wyglądała:) "Mój tydzień z Marilyn" z Michelle Williams :> :Nikita", The Lying Game, "The Secret Circle" "Suits(ktoś ogląda ?)"The Walking Dead" :D , "True Blood" czy nigdy za wiele "Plotkara" :D A teraz grafika :) Bardzo podobają mi się pierwsze oba nag. Pierwszy ma dużo kolorów.. lubię takie ;d a drugim zaś podoba mi się jak ładnie są wtopione (wtopione? nie wiem jak to powiedzieć xd) kwiaty :) I są białe i czerwone :) Lepiej jest jak nie jest grafika jednokolorowa. Ale to moje zdanie a ja tam grafiki nie potrafię robić xd Zresztą za leniwa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze na imprezce będą nagłówki właśnie w takim wiosennym delikatnym stylu :D Co do seriali które podałaś, to myślę, ze da sie coś zrobić i ze bedzie to sama przyjemność :D Dziękuje bardzo za pochwałę nagłówków i pozdrawiam <33

      Usuń
  2. Super nowa notka.
    A więc moje zdanie na temat tego szablonu już znasz. ;D JA próbowałam zrobić i teraz w końcu się spinam i zaczynam robić. ;D
    Co do imprezy to super pomysł. JA muszę się pośpieszyć, bo mam trzy notki do 100 a nie mam pomysłów, kiedy ją zrobić. ;) Ale zobaczymy jak będzie 98 ;P
    Śliczna grafika najlepsze jest drugie (drugi nagłówek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemm...strasznie sie jaram tym szablonem, bo to chyba mój najlepszy :D Z niecierpliwością czekam na twoją imprezkę . Miejmy nadzieje , że i moja i twoja świetnie wypadną :) Pozdrawiam < 333

      Usuń
    2. Okej. Postaram się w najbliższym czasie ogłosić datę, chociaż daty... Eh wszystko się może zdarzyć. ;P A powoli zaczynam robić wszystko i szykować. :)
      Z niecierpliwością czekam na twoją imprezę.

      Usuń
  3. Ale wszystko jest ładne :D Najbardziej i tak mi się podoba drugi nagłówek ^.^

    A czy mogłabyś zrobić jakiś nagłówek z tym zdjęcie Taylor Momsen? http://tinypic.com/r/2d2hn5i/6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. UUUUU podoba mi się to zdjęcie :D Myślę, że da sie popracować :)

      Usuń
    2. :) A czy byłby to jakiś problem, gdybyś dodała jakieś tło na bloga do tego nagłówka albo coś w tym stylu? Bo jeżeliby bym mogła to chciałabym go wstawić na bloga, jakie założę, a ja niestety nie umiem robić grafiki, tylko takie podstawowe rzeczy z tym związane umiem.

      Usuń
    3. Zobaczę co da sie zrobić :D Ale raczej tak :)

      Usuń
  4. nie przeczytałaś regulaminu na http://www.rose-perdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ! <3

    OdpowiedzUsuń