wtorek, 27 stycznia 2015

18. They'll be the King of Hearts, and you're the Queen of Spades...


Hej, Ziomki :D 
 Bywa i tak, że niektórzy ludzie uważają cię za problem, którego trzeba się pozbyć. W ciągu mijających dni da się zapomnieć o tym ,że nie jest się mile widzianym w danym miejscu...
Da się przeżyć! I to w zasadzie starczy, aby uznać dzień za udany. Pomaga też szukanie dobrych stron i małych sukcesów np. zdążenie na przesiadkę bez potrzeby stania w deszczu lub biegnięcia do szkoły. 
 Można być w takim świecie "szczęśliwym", do czasu kiedy ktoś będzie miał więcej wolności na choćby posiadanie własnych myśli i przypomni mu się, że udupianie ciebie to świetna zabawa... Jeżeli ci ludzie są postawieni wyżej w hierarchii od ciebie, cóż... wtedy nawet bronienie się słowami może zostać uznane za przejaw agresji, która niekoniecznie dobrze świadczy o twojej kulturze. Takie sytuacje ssą.  Ale kto lubi tkwić w impasie? 
 To smutne, że w tych czasach ciężko jest się porozumieć z dorosłymi osobami. Nie chodzi mi oczywiście o różnicę wieku,bo to nie ona sprawia, że druga osoba odmawia współpracy i bardzo długo chowa urazę ( czasami bezpodstawną, ale nie mogę wnikać na ludzkie uczucia prawda ?!). Czasem zastanawiam się, kto w tych relacjach jest dzieciakiem... w końcu to ja tutaj mam 17 lat i uczę się jak egzystować w tym "zuym" świecie.
 Nieporozumienia wynikają z różnych sytuacji. Często dzieje się tak, ponieważ nie znamy siebie nawzajem dobrze i nie dostrzegamy wielu rzeczy. Wnioski są takie : żeby ułatwić sobie życie i innym, zacznijmy zwracać większą uwagę. Zajmowanie się tylko swoimi sprawami może być irytujące nie tyle dla innych , co dla nas samych. Bo jaki inny egoista będzie w stanie słuchać o problemach innego egoisty?! 

A teraz zapraszam na graficzną część notki :)
( W pierwszych notkach na tym blogu obiecałam, ze nauczę się robić lepsze ikony, co myślicie o tej z aktualnej notki?)








6 komentarzy:

  1. Wszystko piękne! Ikonka fajna. Naprawdę podoba mi się ;) Nagłówki są cudne! <3 Nie będę tu wymieniać która bo wszystkie trzy są świetne!
    Sygnaturki też bardzo mi się podobają. Zwłaszcza ta pod ikonką ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Link do Twojego bloga został poprawiony, bardzo przepraszam za kłopot. Do teraz nie wiem jak to się mogło stać, że trafił tam link podglądu zamiast LST. :)
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace bardzo ładne, ale to przedostatni nagłówek prześliczny!
    Pozdrawiam ^^
    Ps. Również dodałam Twój blog do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń